Nowi najemcy Atrium Copernicus
Wójcik to polska marka odzieży dziecięcej, oferująca swoim klientom sezonowe kolekcje w rozmiarach 68-158 cm – zarówno dziennych i sportowych oraz eleganckich i na specjalne okazje. Asortyment marki odznacza się dbałością o wysoką jakość materiału i wykończenia, a także oryginalne wzornictwo i modny dobór kolorów. Sklep marki Wójcik w Atrium Copernicus zajął 63 mkw. i znajduje się w pobliżu lokali marek KappAhl i Calzedonia. Otwarcie lokalu nastąpiło 29 października. To ważne wzmocnienie sektora dziecięcego w Atrium Copernicus, który jest w obiekcie bardzo silnie reprezentowany m.in. przez takie marki jak Coccodrillo, Bartek, Smyk oraz Reporter Young. Dla najmłodszych i ich rodziców przygotowano również szereg udogodnień, takich jak specjalne pokoje dla rodziców z dziećmi oraz liczne atrakcje rozrywkowe dostępne na terenie centrum.
Zobacz także: New Balance w Artium Copernicus
Kolejny najemca zasilił również segment mody męskiej. Do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła polska marka Routeman, zajmując lokal o powierzchni 88 mkw., który rozpoczął swoją działalność w połowie października. W salonie dostępny jest szeroki wybór wysokojakościowej odzieży męskiej – zarówno casualowej, jak i eleganckiej; zarówno z kolekcji własnej jak i marek premium takich jak: Tommy Hilfiger, Pierre Cardin czy Armani Jeans. Kolekcje nie są sezonowe – zmieniają się co miesiąc, dzięki czemu sieć proponuje swoim klientom wyjątkowo różnorodną ofertę, spełniającą szerokie spektrum oczekiwań konsumentów. Obecność marki Routeman znacząco wzbogaciła tenant mix mody męskiej w Atrium Copernicus, w skład którego wchodzą już salony takich marek jak: Bytom, Kubenz, Pierre Cardin, Lancerto, Pako Lorente, Wólczanka czy Vistula.
Wzmocniony został również sektor usługowy poprzez podpisanie umowy najmu z siecią salonów fotograficznych AB Foto, oferujących bogatą gamę usług oraz produktów fotograficznych. W lokalu o powierzchni 38 mkw. klienci będą mogli zarówno zrobić zdjęcia do dokumentów, wywołać filmy, wykonać fotoksiążki i albumy, a także zakupić sprzęt i akcesoria renomowanych marek, m.in. Nikon, Panasonic, Samsung, Olympus, Microsoft, FujiFilm, GoPro, Sandisk, Hama, Sigma, Case Logic, Tiffen. Salon AB Foto rozpoczął swoją działalność 6 listopada.
W marcu b.r. zakończyła się rozbudowa Atrium Copernicus, w ramach której obiekt został powiększony o ponad 17 tys. mkw. powierzchni komercyjnej. Dzięki temu jest to obecnie największe centrum handlowe w regionie, a jego stabilna pozycja i różnorodny tenant mix przyciąga z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów. Systematycznie wzrasta również poziom komercjalizacji – w chwili obecnej wynajęte jest ponad 94 proc. dostępnej powierzchni handlowej.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?