Inowrocław, a konkretnie zrewitalizowany Park Uzdrowiskowy pokonał w konkursie m.in. Gdynię, Zamość i Kołobrzeg. Wygrana oznacza bezpłatną kampanię billboardową w 30 miastach w Polsce, m.in. w Poznaniu, Warszawie i Bydgoszczy. Plakaty pokazujące odnowiony Park Solankowy będzie można oglądać od dziś do końca miesiąca.
Trwa już natomiast kampania reklamowa miasta na ekranach LED. Inowrocław można zobaczyć w dużych centrach handlowych m.in. w Gdańsku i Koszalinie. 5 lipca rozpocznie się z kolei kampania na autoboxach w autobusach miejskich. Będzie ona prowadzona w kilku miastach w kraju, m.in. w Olsztynie i Płocku.
XXXV Jubileuszowy Wielki Turniej Rycerski w Golubiu Dobrzyniu [ZDJĘCIA i FILM]
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?