Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dzięki plakatowi Camerimage świat poznaje Bydgoszcz

(gaz)
T.Opasiński
Zaledwie kilka dni minęło od oficjalnej prezentacji plakatu festiwalowego autorstwa Tomasza Opasińskiego, a już robi furorę na całym świecie. Dzięki temu ludzie poznają Bydgoszcz. Jako słowo i jako miasto.

Projekt jest ochoczo komentowany w portalach społecznościowych, gdzie też jest różnie interpretowany. Największą uwagę plakatem obserwuje się na profilu facebookowym amerykańskiego pisma "American Cinematographer".

Autorem plakatu jest Tomasz Opasiński. Autor będzie gościem festiwalu, a także poprowadzi warsztaty plakatu i reklamy w showbusinessie.
Tomasz Opasiński mieszka i pracuje w Los Angeles, gdzie od prawie dekady współpracuje z agencjami reklamowymi obsługującymi hollywoodzkie studia filmowe. Do tej pory czuwał nad artystyczną i kreatywną stroną ponad 350 kampanii wizualnych promujących takie filmy jak: Ultimatum Bourne’a, Hellboy, Hulk, Jestem legendą, Epoka lodowcowa, King Kong, Shrek, Źródło, Zodiak czy Transformers. Uczestnik, laureat oraz juror wielu krajowych jak i międzynarodowych konkursów, m. in. Young Creatives Cannes Lions Contest (Warszawa, Polska), The Hollywood Reporter Annual Key Art Awards (Hollywood, USA) czy Golden Trailer Awards (Nowy Jork / Los Angeles, USA). Zdobywca tytułu Guru Award in Photoshop Excellence przyznanej przez organizację National Association of Photoshop Professionals na konferencji PhotoshopWorld (San Diego, USA). Autor wielu artykułów poświęconych tematyce artystycznej oraz stronie technicznej projektowania graficznego. W wolnych chwilach podróżuje, poznaje ludzi, organizuje galerie swoich prac.
Warsztaty plakatu i reklamy w show businessie
W trakcie Festiwalu Plus Camerimage autor plakatu poprowadzi warsztaty plakatu i reklamy w showbusinessie. Odbędą się dwie sesje warsztatowe, na których zostaną zaprezentowane narzędzia i standardy projektowania plakatów dla największych hollywoodzkich agencji reklamowych. Tomasz Opasiński opowie także o kulisach kampanii reklamowych w Hollywood a warsztatowi towarzyszyć będzie niezwykła wystawa plakatów filmowych jego autorstwa

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kujawskopomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto