Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Poważna awaria w PKO BP. Klienci zgłaszają problemy

(dan)
Z powodu awarii w PKO BP klienci mają kłopoty z korzystaniem z aplikacji IKO oraz serwisu internetowego iPKO.

Po wejściu na stronę iPKO, pojawia się komunikat: "Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa modernizacyjna. Spróbuj ponownie za kilka minut".

Bank PKO BP wystosował już oficjalne oświadczenie w tej sprawie:

"Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia".

Klimat w kraju się zmieni. Zagrożenie dla Polski i świata.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Poważna awaria w PKO BP. Klienci zgłaszają problemy - Gazeta Pomorska

Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto